Flyingedagarna

Klockan 7 idag så ska jag och mamma åka in till Flyinge kungsgård och titta på en julshow, så de ska bli superkul :) Jag har vunnit biljetterna! vann dom i Falsterbo i sommras! haha, ibland har man tur! Självklart åker kamran med.

Imorron ska jag ta lite bilder på hästarna i snön tänkte jag, för det blir ingen tävling för min del. Det är snorhalt på vägarna och jag har bara hunnit rida typ 2gånger denna veckan.. Men ska försöka rida så mkt de går nu och så hoppas vi att det blir bättre väder till nästa helg för då är det sista tävlingen för året! 
Hos Torns RF också tävkte jag hoppa LC+5 LB.

Bilder från en utetävling där i somras! Vår första LC+5 och vi kom 5a!


mobba inte händerna, brukar inte sitta så med dom haha



Kommentarer
Postat av: Mathilda <3

kommer du ihåg den understa bilden. När jag gjorde rosetten till en blå vit? :P <3333333333333333

2010-12-03 @ 22:53:23
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0