Give me


Träns
Behöver värkligen ett nytt träns till Liten nu när tävlingarna snart börjar igen! och detta var nog de snyggaste jag kunde hitta där inte priset sprang iväg allt för mkt! Skulle ju hellre vilja ha typ ett dyon träns elr ngt, men tyvärr är man inte gjord av pengar.. :(

Stövlar
Ja, när mina tretorn ger sej, vilket de troligen gör detta året är de definitivt DeNiro stövlarna som står högst på listan! De är sjukt snygga, samtidigt annorlunda och har hört att dom är väldigt sköna!

Benskydd
Eftersom att de jag fick i julklapp inte passade helt 100 så behöver min lilla prinsessa ett annat par att tävla i. Jag har massa "hemma benskydd" men de är så fula o slitna allihopa så nu vill jag ha ett par som båda är fina, bra och hållbara!

Schabrak
Behöver inget igentligen ;) Men detta har jag velat ha länge, det är supersnyggt och passar till benskydden så why not?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0