mååndag

hhej,
idag var det en chill skoldag ;)
började med att vi städade bänkarna o stolar i vårt "hemklassrum".
sen så tittade vi på A x-mas carol, men vi såg inte klart den, så vi ska göra det imorrn..
sen va det engelska o så slutade vi vid 11.
Då gick jag hem o sen ut direkt igen, för jag va lite deppig...
så efter en ISKALL promenad så va dt väldigt skönt att sätta sig inne o lyssna på JB <3
senare i eftermiddag ska jag kanske ut o gå med hanna oxå om båda kan då (L)
o ska till stallet oxå, får se om jag rider elr inte, hon ska ta det lugnt ett tag o när jag kommer hem från Italien så ska jag börja rida henne hårdare o så ;)))
hon e sååååå söt <333
diggar bilden starkt 8D
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0