oouuppss

hhe,
jag e riktigt ledsen över att jag inte har bloggat här på ett tag :(
jag har haft fullt upp.
men jag ska berätta om igår och idag.

igår:
vi hade morgonpasset så vi va i stallet vid ca halv åtta. Vi fodrade och släppte ut hästarna.
Sen så hade jag och mamma tänkt rida ut i snön bara vi två, men sen så kom en till till stallet och hon och en som hade häst där innan skulle rida ut, så alla fyra red ut. Det gick jättebra ända tills jag och Qaiza råkade gå ner i ett dike med snö upp över hennes mage. Och ni vet ju hur hon e ;) hon satt fast och fick panik så hon hoppade rakt upp i luften samtidigt som hon sköt rygg, sprattlade med benen och slog bakut. Jag som inte riktigt har så bra balans som jag borde ha, trillade ju av..-.- gjorde en fin volt i lften och seda landade jag mjukt i snön. det var bara det att min ponny blev skrämd så hon skena hem, över en färist och alla bah "Qaiza spring inte över färsiten", men det gjorde hon ändå. Som tur e var den snöfylld så inget hände. Jag sprang efter henne till stallet och på vägen dit så halkade jag och trillade typ 4 ggr? sen så stog hon och gosade med ett föl vi har där ;) knasponny, vi gav oss ut igen och fullföljde rundan utan flera missöden ;))

idag:
JAg sov inget inatt för jag hostade hela tiden-.-
men jag åkte till stallet ochmockade o så, sen så släppte vi ihop Qaiza, Titt Ut, Mischa o fölet i en hage :*
det gick super bar :DD
Vi åkte hem och vilade sen så åkte man till Flyingedagarna, dt va asbra !! :DD
nu sen jag kom hem så har jag chillat, läst o datorn ;))
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mee

åh tack vad glad jag blir! :D



nu är nästa del uppe! ;)

2010-12-05 @ 23:28:27
URL: http://meheartjustin.blogg.se/
Postat av: Bella

kapitel 16 är ute :D

2010-12-06 @ 19:52:02
URL: http://justinbstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0