Världens bästa Chaplin

Bilder från våran sista tävling tillsammans, som blev en vinst i LB! Då var han redan såld, men jag fick lov att tävla honom en sista gång av Emilia eftersom att det var mitt sista B-ponny år. Har nog aldrig varit så glad över en vinst som jag va över den! Det visade värkligen att vi är gjorda för varann!
Tack Mathilda Mattsson som gjorde fimen!

Det är inte jag på alla bilderna. Jag har grön jacka på alla, de andra är på Emilia som köpte honom av mej!



Filmen är på vår debut i MSV(1m). 0fel!


I mina drömmar kommer det alltid vara vi

Gud har skapat oss att vara tillsammans, vi är som pusselbitar, gjorda för att sitta ihop.
Även fast jag inte står som ägara på papperna kommer vi alltid att tillhöra varandra.

Jag älskar dej mest av allt!
Chaplin

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0