dagen

hhej,
jag kom hem från skolan för någon timme sen..
sen så åt jag mellis o åkte till stallet, där red mamma lektion för Karin.
jag red älskilngsponnyn. <3
sen så fixade vi lite i stallet, nu e jag hemma igen o gustav (lillebror)
blev precis biten i handen av min lille kisekatt, sen när jag kom till calwin
så typ började han kurra o så...
han e oskyldig !
ajjah, nu sitter jag på mitt rum o har precis pluggat glosor.
väntar på att maten ska bli klar, det blir FLESKPANNKAKA !
jajjah, juste jag lyssnar på musik oxå, kan ni gissa vem artisten e ?
hahhah, int så svaårt va ?
e int på så bra humör men en kul sak har hänt, dock tänker jag int
berätta vad ;)
hiehiehiehie..
bara så att ni vet så fyller punkter ut ens liv .
ajjah, nu ropa mamma att maten e klar, så
pusspuss

Kommentarer
Postat av: alice

Riktigt fin blogg.

Ha det bra. :)

2010-11-17 @ 21:40:16
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/
Postat av: hannabieber.

HAHAHAH , PUNKTER FYLLER UT ENS LIV ! :D

du lär dig av den bästa(h)

2010-11-19 @ 19:54:45
URL: http://bieberlautner.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0