Emma

Hej,
jag sov över med bebis igår till idag<3
hade skojj o tittade på 5 filmer :P
idag vaknade vi vid halv 9 då vi tog på oss o åt frukost, sen bar det av till stallet :D
vet nt om jag har berättat det, men emma rider oxå, men har ingen egen häst.
så vi mockade å fixade, sen så tog vi en liten promenad med älski i ca 17 min ;)
hon råka typ sparka mej, elr rättare sagt så gick hon o när hon lyfte benet fick jag mej en smäll
själv på mitt ben, för att va exakt mitten av min vad :(<3
har ett blåmärke där nu.
Sen så ryktade vi henne i typ en halvtimme?
o sen så släppte vi ut henne i en miniminimini hage :(
men nu får hon ju komma ut :d o det e ju skönt.
sen kom vi hem o då tittade vi på tv tills hon skulle hem :DD
älskardejemma <33
jag vet att jag ser ut som nåt katten släpat hem, menmen...

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0