jaaaaaaaaaaaaaaaa :DD

hhej,
jag vet att man inte ska ha smilisar i rubriken men det e värt det idag !!
för...............................................................Qaiza e frisk !!!!
så nu ska jag ästta igång henne på riktigt igen :D <33333
älskling, nu e min feber och förkylning ännu värre efter att ha vatt ute halva dagen...
ajjjah, imorrn om jag mår bättre så ha vi morgonfodringen, mysigt.
har inget vettigt att skriva..
elr jo, STACKARS MIN KUSIN FILIPPA, henne nyköpta häst bröt benet i hagen, så dom var tvugna att avliva henne :''''''(
stackare <3
menneh ja,
pusspuss

Kommentarer
Postat av: NellieB

Grattis...va kul. Men ta d försiktigt i början.

Stackars din kusse...va hemskt!! =(

2010-11-20 @ 20:54:12
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0