Maia 9/11

Slutade sent idag, så innan jag kom ut med Maia va de redan mörkt. Hon har vilat i 3 dagar :S så idag var hon överpigg! Jag gick från en grusväg till gräs, med långa tyglar och direkt när hon kom ut på gräset så sköt hon iväg i galopp! Jag satt där med långa tyglar och i en helt annan värld, men jag lyckades sitta kvar iaf (y)

På torsdag ska jag iväg och träna. För Elina denna gången för Kristina kunde inte denna veckan. Annars tränar jag helst inte Maia för ngn annan än henne.
Och på söndag äre tävling i flyinge! Ska hoppa LB avd A och debutera LA måste ju hoppa Avd B där eftersom 6åringar inte får hoppa avd A förrän de har gått 3 felfria rundor i den klassen. Kommer bli jättekul hoppas jag! :D


Bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0