mardrömmen slog in.

Hej,
igår så gick jag upp vid halv 6 för att åka till stallet o sen vidare till veterinären.
När vi kom till veterinären så började vi med att bara springa en gång fram
o tillbaka, då visade hon inget :) Sen så gick vi ut på volten på mjukt
underlag, hon visade inget. Sen så gick vi vidare till asfalt volten.
då nickade hon till på höger framben. Så vi gick in o böjde henne, hon
e en sån häst att hon visar vad som gör ont o inte. så hon reagerade på
vänster bak o höger fram. Vi röntgade henne oxå bara för att se att
inget annat var fel. Men det var bara två kotledsinfammationer i vänster
bak o höger fram. Men nu vet jag i allafall vf hon har stannat så det var väl
ganska bra att jag fick veta :D
Så nu ska jag ut o gå med Qaiza mellan 15 - 20 minuter om dan i en vecka.
sen så ska jag ut o skritta i mellan 20 - 30 minuter om dan i en vecka.
Sen ska vi på återbesök :d
men då blir det int fler tävlingar i år :(
visserligen så skulle jag bara starta 2 tävlingar till så det gör int så mkt..
bilden e från flyinge kungsgård i somras :DD
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0