Perstorp

HEJJ,
precis som mathilda så var jag och tävlade i Perstorp i söndes.
LB
Hon började stanna på framhoppn. igen, så jag gjorde som Maria
(qaizas förra äggare) har sagt till mej "ere dåligt underlag så hoppa
bara liiteee" så jag tog bara nåt skutt.
När jag kom in på banan så var hon superduper laddad :D
men tyvärr så petade vi ett hinder i grunden :(
men jag var näjd :)
LB+5
Här hoppade vi bara 80 cm på framhoppningen o han kändes super:D
men när vi kom in på banan så ville hon int:'''(
vi fick eförst ett stopp på hinder 2, o sen ett till på nummer 6 :(
men jag fattar inte vf? elr, nu när jag tänker efter var det djupt o dåligt
underlag inne på banan oxå, så det kan va drf.
men vi ska åka till veterinären o checka. Så hon inte har ont nånstans...
jauuuh, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0