Resultat Chino 6/11

Igår blev jag akutsjuk, seriöst, trodde jag skulle dö, fy vad illa jag mådde! Men ja, givk och la mej hyffsat tidigt och hoppades på att jag var bättre som idag, och det var jag, inte mkt, men jag knarkade lite alvedon och sen släppte de lite iaf.

1m
Han var jättefin! Tutchade bara till en bom så den föll tyvärr, men han känndes super endå! :)

1,05m
Var ganska fin även i denna klassen, men innan hindren så tog han bettet och drog as mkt. Han blev skitstark och vi fick med oss 2 bommar. Han värkligen älskar att va på tävling, det är så kul att tävla honom för han är alltid så glad och posetiv!
Men nu blir det hårdträning, för han är så stark, så jag måste lära mej kontrollera honom så att vi får mer runda språng och han lyfter mer på benen!


Cappuccino ♥

Filmer Laddar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0