Saknade

När jag endå har en deppkväll, kan jag ju lägga in bilder på mina saknade älsklingar

 
R.I.P
Zardona
1994- 19juni 2008
Du var så himla underbar, att sitta på din rygg var som att sväva på moln, jag saknar dej något otroligt och är så ledsen att vi inte fick mer tid tillsammans. Men du hade ont och det bästa för dej var att flyga upp till änglarna-där du hörde hemma. För du var en ängel, min egna lilla ängel.




Mr Garlic
f-1999 såld 2007
"Löken" blev min 2004 och var den jobbigaste ponny jag någonsin haft att göra med. Han var totalt knäpp i huvet. Jag vet inte hur mpnga gånger han har tryckt in mej i boxväggarna, bitit mej och slängt av mej. Jag åkte iallafall av minst 2gånger per gång jag red. Men i slutet som jag hade honom fick vi superbra kontakt. Vi blev till och med placerad i någon LC och han gick superbra. Även fast han var skitjobbig, så lärde jag mej ortoligt mycket på denna ponnyn, min tränare sa att "antingen blir den ungen jävligt tuff, eller så slutar hon rida" och jag fortsatte, gång på gång slängde han av mej, och gång på gång hoppade jag upp igen. Han såldes som körhäst, för det var ingen annan än jag som orkade med honom. Nu bor han i blekinge och har det superbra, fina ponny, jag saknar dej faktiskt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0