Tävling dagen lång

Imorgon äre hemmatävling på Flyinge. Jag ska sitta i dommartornet och ta tid, haha. Det är skitmånga som jag känner som ska hoppa, bla. Julia som har Grålle. Grålle har jag ridit och hjälpt henne med för han var varit dum mot henne och bara stannat och slängt av henne. Nu har hon varit ute och tävlat Chaplin lite och har förhoppningsvis fått lite styr på sina närver. Hon blir jätte nervös och släpper Grålle och då tar han chansen och stannar. Så nu får vi hoppas att det går bra imon! Annars får jag kanske hoppa upp och tukta honom lite? ;)

Och på söndag startar jag som sagt LB, LA. Jätte taggad, värkligen! Hoppas Maia är det med! I LBn ska jag ha mitt gula GG sett och i LA ska jag ha mitt gröna, älskar de! :)


Så nu får vi hoppas att min stjärna gör sitt jobb, och att jag gör det med, så att det går bra ;)


Älskar dej mest av allt, oavsett om du hoppar eller inte är du alltid en vinnare för mej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0