verkligen dålig uppd.

hhej,
ja vet att jag inte har uppd så mke men, det blir det ändring på nu.
igår så red jag pluttis igen <3 o hon va lika snäll..(a)
jag kom o tänka på första gången mamma satte sig på henne,
hon höll på att åka av, o qaiza ville inte alls .
o första gången jag red henne var hon snäll, samarbetsvillig o allment
bäst <3
men ja, nu har det gått en dag till o jag knarkar fortf. Justin Bieber..<33
I have BIEBER FEVER, and I am proud of it !
kan int bestämma mej om vilken av hans låtar som är bbäst :(
alla e väl lika ?
längtar till han kommer till sverige <333
(om han gör det).
men om 16 dagar ska jag få träffa Billy igen <33
För er som inte hängt med så e Billy min förra ponny som jag sålde
i somras, svåraste beslutet i världen .
men nu e det bara 16 dagar tills jag kommer gråta floder .
älskar dej billy:
det e ganska dålig bild, men typ den ända jag har på han här <33

här kommer bilder på mina två älsklingar:
sötnosar <333
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0