Daphnie Duck - Julija

Daphnie Duck eller qaiza som hon heter e ju förstås min häst ;P
jag köpte henne i somras, hon e imp. irland. född 00, d-ponny
148,0 cm.
där blev hon antagligen misshandlad, hon blev importerad
till sverige 05, då hon var 5 år alltså. jag e den 4 ägaren
på så kort tid...
maria birch-jensen som den förra ägaren heter hade henne i
1,5 år o när dom köpte henne så var hon extremt upplivad
o fick sånna anfall hela tiden då hon rusade ut från banan.
hon kunde inte bli klappad av män m.m
men i alla fall så klarade maria att hoppa msv b med henne
o plac upp till La. men på träning så tränade dom banor mellan
130-140cm. ;o
själv har jag bara startat en La o det e
väl inge att skryta om? nää ;P
emh, jauh, mitt mål e att tävla inne SM 2011 elr ute 2012.
hoppas att det blir så :DD
datan laggar o vill inte ladda upp bild, annars hade det blitt några
fiiinaaa bilder på min pluttiz znuttiz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0