I will never forget..


Varje gång jag låter tankarna vandra så stannar dom hos dej, tiden vi hade, den är oförglömlig. Du kommer alltid att vara nummer ett för mej. Finner värkligen inga ord. Du var för bra för att vara sann.
Vi var ett, du och jag mot världen.

"Everytime i look at you
I just can't stop smile. 
Everything we have done together
comes back for a while"

Chaplin, du kommer aldrig kunna förstå hur jävla bra du är, du gjorde mitt liv värt att leva. Du var bara en ponny, men varje gång våra blickar möttes blev jag värm inom mej, det är sjukt hur du fick mej att må. Vi var själsfränder.

När vi var tillsammans blev vi en

You're my world

Kommentarer
Postat av: Mathilda :D <3

:'( Mathilda (L) Chaplin = bäst!

2010-10-15 @ 16:00:35
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0