lalalalal...

om ni undrar om rubriken, så visste jag inte vad jag skulle skriva...

Hej,
vaknade ganska tidigt idag-.-
jag var typ sjuk igår, så jag la mej tidigt igår.
så mamma tog stallmorronen själv imorse:/
Mamma red qaiza idag..det gick väl sådär o hon fick några utbrott ;)
sen så kom hon hem o vi åkte in till stan för att fixa min klocka som jag fick i födelsedagspresent.
Vi lämnade klockan o så fick vi vänta, så vi gick till ett mysigt café :))
sen hämtade vi såklart klockan.
när jag kom hem så cyklade jag direkt till flyinge eftersom
mathilda skulle tävla Chino :DD låter henne själv berätta hur det gick ;)
men jag skulle vara nöjd! :D
sen så åkte vi till stallet igen för vi hade insläpp, jag sprang direkt
till Qaiza i hagen o hon kom travande och gnäggande fram till mej :D<33
men hennes "hag-kompisar" e inte så snälla mot henne :"(<3
nu kom jag hem precis o ska direkt till mormor o morfar :)
tar med datan, men e inte säker på att det finns trådlöst-nätverk där "/
kameran o datan vill inte samarbeta direkt, så bilderna kommer när pappa kommer
hem, nästa vecka.....
puss o kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0