mm..Mums

DAGENS OUTFIT
Grön morgonrock från hemtex
Gammal halsduk med dödskallar som jag hittade i garderoben

Fyfan vad hemsk man kan se ut när man e sjuk då;) ser ju typ ut som en kille :O Men ni får ha överseende med att jag e SJUK och totaly osminkad ;)
Jah har typ nyst ut flera kilon med snor på golvet, tänk om snor var frätande, då hade mitt hus sett ut som månen. Och nu började jag blöda näsblod också, tack, det är värkligen min dag idag.. not
Och jag vet inte hur många mackor med Nusco jag har ätit idag? Hut onyttig kan man bli lixom. Onyttig,onyttigare, Mathilda.
De flesta går ner när dom e sjuka. Jag går upp
Haha, nu ska jag snart hoppa i säng
Jag kom på att deta var ett väldigt onödigt inlägg...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0