Dröm

Ååh, jag hade en sån önskedröm inatt! Jag drömde att pappa hade köpt 3st ponnysar till mej, från en hästhandlare. Det var en brun, en svart och en mörkfux. Alla var jätteskabbiga i pälsen och hade inga muskler, misshandlade osv. Men jag började rida alla, vi fick förtroende för varann och dom kom alltid galopperande till mej i hagen. När jag hade ridit dom så att de var fina och hade tävlat lite, så sålde vi den svarta och den bruna. Men jag kunde inte skiljas från mörkfuxen, så henne (det var en hon) hade jag kvar och jobbade med hur mkt som helst, och sen tävlade vi SM :)
Haha, så mysig dröm! Jag drömmer typ alltid mardrömmar, varje natt när jag sover hemma, men denna var långt ifrån en mardröm!


Kommentarer
Postat av: julia

så fin dröm<33

2010-09-18 @ 16:09:09
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

vilken härlig dröm :D

2010-09-18 @ 17:11:05
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0