Öland!

På måndag drar 8a (min klass) och 8d till ÖLAND! Fyfaan vad kul de kmr bli! Håller på att packa för fullt nu. Vi ska vara borta mån-fre så de blir riktigt kass update då, men när jag kommer hem så laddar jag med massa bilder och filmer från våran Ölandsresa med våran härliga klass! Ska knåpa ihop lite outfits och rolig utrustning nu i helgen, så ni får lite roligt innan jag ska va borta iaf! Kanske blir ngt litet inlägg om någon av mina kompisar har med sej en data:P
Jag ska dela stuga med bara Bästavän Sofia! Fatta Najjs! Jag nu får jag sluta skriva meningslösa saker, och fortsätta droga Danska Paradise Hotel!

Kiss

Kommentarer
Postat av: Natalie Bengtsson

Kika in hos mig på min rosa bak-blogg, fylld med hemgjorda sötsaker & annat mysigt :)

Kramar

2010-09-04 @ 13:10:37
URL: http://homemade.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0