hos hillevi

tjaoo,
skulle skrivit igår, men vårt hus fick ett taklyft så jag var tvungen att agera fotograf, sen åkte jag till Hillevi :)
fifaaaan vad kul vi hade där !
jag kommer skriva om det senare, för just nu ska jag cykla till ponnyälskling och rida henne :)
Jag kommer hem ikväll ngn gång, täckte va där lääänge idag då jag inte träffade henne igår, och alla hennes saker måste smörjas. Hon har oxå gått utan täcke idag så hon ser väl ut som en DAMMIG IGELKOTT ! xD
Bara för att jag gillar igelkottar.
hahah, men vi seeeeees ikväll, då kommer jag lägga upp en bildbomb oxå :))
fölet i stallet <33


Kommentarer
Postat av: mollie

var med och tävla om en länkning på min blogg, inte svårare än att skriva "jag är med" på detta inlägg: http://molliejosefina.blogg.se/2011/april/vinn-en-lankning.html#comment

2011-04-20 @ 20:02:52
URL: http://molliejosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0