Ett tag sen

De var ett tag sen de kom upp en inlägg på denna bloggen! Vi får väl ta och skylla på att det har varit sommarlov och ett fullt hålligång dagarna i enda. Men snart börjar skolan igen -närmare bestämt på onsdag, och de gamla rutinerna lär då falla på platis igen. Jag har inte heller varit speciellt motiverad till att blogga eller över huvud taget sitta vid datorn under de senaste veckorna.. Men mycket har hänt kan jag säga! 

Jag har varit på konfirmationsläger i skottland, med härliga människor har jag upplevt massor av nya roliga saker. och jag har blivit konfirmerad.

Maia går som en klocka och flög över en 120 oxer igår, vi ska ut på en lokal dressyrtävling och rida LC2 i flyinge på lördag och har massvis av träningar och tävlingar inplanerade nu. 

Jag har saknat bloggen faktiskt, och jag ska försöka hålla igång den nu i alla fall. Tänkte fixa en ny design och lite sånt också :) 

Nu tänkte jag dra ut och galloppa på heden! Uppdaterar garanterat lite mer ikväll, med lite bilder osv :) 

Puss


Kommentarer
Postat av: fo - hon med den fantastiska hästen.

Hejhej, jätte fin blogg!:)

Kika gärna in hos mig där du fär läsa om min unghäst! Finns även en massa andra skojjigheter som tex bloggens Hot or Not. :) Kanske följa via bloglovin? kram

2011-08-15 @ 15:10:29
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0