Förstadecembertvåtusenelva

Det är sjukt vad snabbt tiden har gått.
Jag kommer ihåg den 12 Januari som om det var igår.
Det var då jag satte min fot på Ks och träffade en jävla massa underbara människor. (ursäkta min svordom)
Detta är det bästa året jag har upplevt.
Jag menar Gamleby v. 11, det var något magiskt. och då ska vi inte snacka om v. 39 asså.
Umgicks med min bejb från halv 7 på morgonen till 10 på kvällen, varje dag i en vecka.
Jag blev gräddad, och allt va bara allmänt chill.
Den 13/9 är ett datum jag aldrig kommer glömma.
Dagen du blev min. ♥
'
Sen har det gått bra med Ankis oxå ^^
vi har haft våra motgångar, dagar jag verkligen inte pallat med henne mer.
hon skenade rakt upp för en vall. Sen var jag tvungen att vända henne, och då fanns det ingen annnan utväg än att hoppa 2 meter ner....
men jag har haft oförglömliga minnen med henne.
Och alla LB jag har startat i år, har jag vunnit.
Även kommit 4:a och 2:a i La.
'
Och nu är det december, månaden då allt ska vara såhär mysigt, men det är det inte.
Usch nej, jag hatar vintern.
'
meen, nu ska jag gåå.
pusshaaaj



Kommentarer
Postat av: SuperAwesomeUndeadNinjaNyanCat

HELL YEAH.

underbara människor. jag e tydligen bättre än bara en människa (y)

2011-12-01 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0