Plugg, plugg och ännu mer plugg..

det är så min sista vecka i skolan kommer se ut.
Om jag ska hinna med alla mål ska jag göra:
Projektprov - svenska 20
Redovisa svenska 20
Projektprov - matte 20
redovisa matte 16, 17, 18, 19 och 20.
redovisa engelska 17, 18, 19.
och redovisa spanska 10, 11 och 12.
'
kan ju säga att jag kanske klarar målet i svenska, kommer noh till 18 el 19 i matte. Fixar möjligtvis engelskan. Men spanskan, herregud, min lärare sa till mig att satsa på IG, hur fuckat e inte det egentligen ? xD
'
och på allt det har jag musikprov imorrn oxå, har inte ens kollat på innehållet..
känns som att jag borde göra det nu..
pusshaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Emma ♥ Lydia

Hej, fin blogg ni har! :) Intresserad av bloglovin-byte? :)

2011-12-09 @ 12:55:02
URL: http://trueriders.blogg.se/
Postat av: johanna

Lär om varför vissas personer har sex med folk de inte känner!

2011-12-09 @ 18:05:40
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0