Resultat+Film

Är SÅ nöjd med helgens tävlingar. Maia har verkligen gått superbra och det kunde faktiskt inte gå mycket bättre.

LB lokal Lördag
Hon var megapigg och drog som jag vet inte vad. Fick några kråksprång, fel avstånd osv de gick så fort så jag hann inte med att svänga i omhoppningen. När jag kom ut hade jag helt ont i händerna xD Men vi nollnollade och jag är jätteglad att hon va så pigg och glad och bjöd så otroligt!
Utanför placering men en hyffsat bra känsla i rundan.

Film kommer, gick inte att bädda in nu, men länk om ni vill kolla direkt HÄR

LB regional Söndag
Riktigt fin idag!! Hon var kontrollerbar och bjöd och hoppade som en gud, verkligen! Är så otroligt nöjd med den rundan! Fick till och med  till några omhoppningssvängar kom 6a men 5 placerade -.- Lite irriterande, men rundan var superduper och det var många nollor, så whatever. Älsklingponny!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0