Ajaj

Fy på mej. Bloggen har kommit lite i andrahand igen. Har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn!
I Söndags åkte jag tåg till Helsingborg och tittade på Trettonspelen där bästa Fanny skulle hoppa!
Det gick jättebra faktiskt. Hon hade hoppat i lördags också så Pinto var lite trött, men hon kom igenom med 3 nerslag, men who cares? det såg verkligen superbra ut i allafall!
Sen sov jag över hos Fanny och Julia sön-mån. och dom skulle upp och gå i skolan ;) Så då åkte jag hem och fixade massa här hemma!

Idag red jag min söta ponny och hon var pigg och glad! :)

Jag vill ha sommar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vad fin du är!!!!<3<3<3

2011-01-16 @ 22:25:34
URL: http://idaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0