bussäventyr...

hhej,
jag lovade somsagt att berätta om bussäventyret som hände igår:
jag & min lillebror Gustav skulle ta bussen till Viktoriastadion.
Och sen så trodde G att man skulle hoppa av på en hållsplats, men det trodde inte jag, så vi satt kvar.
det kunde man göra. Vi satt kvar till universitetssjukhuset. Då visste vi inte om vi skulle gå av, så jag frågade busschauffören och han sa att vi skulle sitta kvar. Då ringde jag till mamma. Hon sa att chauffisen var bäst aså jag litade på han. När vi hade kommit till centralen så antog ajg att vi hade gått fel, så ringde mamma och sen på nästa hållplats så gick vi av. sen så GICK vi tillbaka typ 736547292 kvarter till centralen och hann precis med 166:an tillbaka till universitetssjukhuset, som vi egentligen skulle av på. Sen så gickv i typ 5 kvartet till och sen så var vi framme, allt detta hanns med inom loppet av en timme :sss
duktig på att åka buss va????? :ppp <3
chaooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah xD var på viktoria idag ;)

2011-01-20 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0