dag 1 - presentera dig själv

hhej,
ja rubriken säger allt. så jag börjar nu:
'
Jag heter julija blom och Bor i Södra Sandby, en håla utanför lund i södra Sverige.
Jag har bott ute på mossen här i S.Sandby, Skarnberga och Malmö oxå.
Jag är 13 år och fyller 14 i September.
'
På min fritid så har jag ju en ponny, som ni har förstått och jag tillbringar så mycket tid i stallet som möjligt. Jag vill ha stall hemma igen, som vi hade på mossen. För då skulle jag kunna vara super mycket med Qaiza. Qaiza är 10 år eller, ja hon fyller 11 nu i mars eller april.. Jag går på tennis också, ahahhah. Fredagar mellan 6 och 7, yippie-.-
Bästa tiden i veckan, menmen. Vi har alltid askul på lektionerna, för jag går i världens bästa tennisgrupp xD
JAg älskar även att fota, därför har jag en system kamera, dock vill den inte samarbeta med min mac....
Jag gillar också att vara aktiv och ut och springa eller så. Jag följer ofta med Hanna ut och går med hennes und Eddie, Vi har askul.
'
Jag antar också att ni har förstått att jag älskar Justin Bieber, dock är jag inte beroende (längre), som vissa andra, jag har hans skiva, bok och kläder ;))
Sen så har jag haft två katter, som hette (heter) Calwin Klein och Tiger, men min lillebror Gustav är tyvärr allergisk mot katter, så vi har gett bort dem :((
Jag vet inte hur mycket jag ska skriva men jag tycker det räcker såhär HAr inga bilder på datorn, så ni får klara er utan tyvärr.......
ajjah,
pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0