dag 5 - vad är kärlek?

hej,
dag 5 - vad är kärlek?
Kärlek..., det är mycket?
asså, är man kär i någon, så tänker man på den personen hela tiden, man blir pirrig i kroppen bara av att se personen. Man blir avundsjuk så fort man ser personen med någon annan. MEn sen är det en annan sak att älska någon. För jag älskar tillexempel mina vänner, men jag är inte kär i dom, jag älskar min familj, Qaiza, ja me är inte kär i dom för det. Fattar ni?
Men kärlek är individuellt så jag känner för ngn, känner inte ngn annan lixom?
asså, jag hoppas att ni fattar vad jag menar.
sötaa mulen <3
vet att den inte e vänd menja..
hoppas inte emma blir sur för att jag kopierade bilderna från hennes blogg :SS
(bbaraemmas.blogspot.com)
pusssss JULIJA

Kommentarer
Postat av: emma

hihi, det är lungt :)

älskar dej! ♥

2011-01-05 @ 22:15:04
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0