dag 8 - ett ögonblick

hhej,
ett ögonblick? hmm, det var svårt. Men jag måste nog välja ögonblicket jag vann på Billy :)
det var på Sydslättens RF.
Vi red fram och han kändes Awsome.
Sen så gick jag in på banan och visste att det bara var en till felfri och jag var näst sist. Det var 3 placerade. Så i grunden så satsade jag bara på en snygg och fin runda, men sen så ökade han av sig själv i omhoppningen, så då tänkte jag att vadå, jag kan väl satsa. Så det gjorde jag och när jag kom ut så låg jag etta :))
sen så var det somsagt bara en till och om jag inte tar helt fel så stannade hon ut sig.
Då så fick jag ett fiint lila täcke och gick in på prisutdelningen. Min första och sista vinst på Billy - vääärldens bäästa ponny <33




har bara bilder när han e i hagen på denna datorn ;))
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0