dagen idag

hhej,
idag har jag inte hunnit med så mycket....
När jag hade bloggat i morse så åkte jag och mamma till en affär i skurup (landängs) och köpte en trådlös klippmaskin till Qaiza, för vi har nu förstått att det inte var själva klippningen som hon var rädd för, utan sladden...
Sen så åkte vi till stallet och vi bestämde oss för att jag skulle strunta i att rida henne idag och tvätta henne ist.
Så det gjorde jag, det är bara det att hon är rädd för slangen också, så man måste ha MYCKET tålamod, vilket jag inte är den bästa på....Jajja, sen så åkte jag hem och gick ut med hanna och hennes hund Eddie :))
när vi var ute så träffade vi Emil, Kerwall och Bea. Jag fick massor av skratt attacker och blev mulad massor av ggr... Sen så gick vi hem till henne och satte oss typ vid datorn? hahaha, hanna är asrädd för....ANSIKTEN nu xDD
hahah, hon är knasig <333
Nu har man kommit hem och laddat ner bilder till datorn, så sen ska jag ladda upp en bildbomb tror ja :S
laddat ner PS också, så ska fixa lite där ;)))
proffsbild på oss på tävling: 
hahah, vi ses
pusshej: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0