:@

Asså blir så jävla lack. Vi lämnade in min dator för att vi hade föräldrarlås och pappa hade glömt sitt lösenord och han va administratör och jag behövde kunna va inne mer än kl 5-10 på kvällen. Förövrigt funkade den jättebra!Så lämnade vi in en och nu när jag fick tillbaka den är den helt konstig. Går inte att ladda ner något för alla typ standardprogram som man behöver är borta. Det tar nästan 45min-1h att starta den och den är så sjukt seg så jag orkar nt sitta vid den. Asså jag pallar inte. Det va nt ens något fel på den innan vi lämnade in den på "lagning", och när vi får tillbaka den så är den paj? Jag menar vafan är det för något? Blir så jävla irriterad.




Kommentarer
Postat av: Mathilda <3

sv: imorgon? :D <333 Saknar dig!!

2011-01-29 @ 14:23:14
URL: http://minipimpim.blogg.se/
Postat av: Mathilda <3

<333

Vad snällt :)

Sak tjatta!!! Em massa!!!!!! :D:D

2011-01-29 @ 18:11:55
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0