hemma från skolan

tjoho där,
jag kom hem från skolan för typ 45 minuter sen.
det var ganska chill idag för jag redovisade matte 9 och sen så kollade vi bara på film.
vi såg "vi barn från bahnhof zoo" det va typ en film om en tjej som börjar knarka och blablabla...
försökte ladda upp bilden men det funkar typ inte ? så jooobbigt...
ajjah, sen så fick man springa för att hinna med bussen, så jobbigt att vi slutar 14,00 och bussen går från skolan 14.00 -.- nästa går 14.30 så...
aah, nu när mamma kommer hem så ska vi till stallet o jag kan ju bara skritta, blir så lack för jag ska tävla på lördag o så kan jag bara skritta i vårt NYRENOVERADE ridhus. vi har längt det o bytt underlag, ändå blir det fel ?
ajjah, det går säkert bra ändå....får vi hoppas (höhö).
ajjah, måste fixa lite saker så vi ses ngn gång :p
hejdå lilltå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0