kunskap - den bästa skolan

hhej,
nu har jag vatt hemma i typ en halvtimme och jag ska berätta om dagen:
började med att gå upp och duscha i ljummet vatten -.-
sen så fixade jag mig, gick till bussen och fick stå o vänta i 30 minuter, för den var sen. Det enda positiva med det var att man fick gå på gratis :))
men sen så kom jag då 13 minuter sent, bra första intryck...
jag planerade dagen och så, sen så gick jag och emma till spanskan, det enda vi gjorde där var att skriva ut saker...
sen så gick jag och fick mina steg i svenska och engelska, ganska bra, men asså eftersom att jag inte har gått här innan så fick jag typ ganska låga endå, typ samma som Johanna och Siri har ? :ss
och efter det så skulle jag och emma jobba med svenskan och engelskan, men vi skrev ut saker där oxå..ss
Det var lunch efter det. Jag och emma satt med Hillevi, Jeanett, Agnes och en till Emma :))) as shyssta e dom asså :))
efter det så var jag och typ resten av min klass på biologi föreläsning -.- om hjärnan. Fick oxå min första läxa...
efter det så "jobbade" alla 6 med olika saker.  Sen gick jag in och fick mitt steg i matte :) blev nöjd med det oxå :))
sen så jobbade alla lite till och sen var det återsamling i basklassrummet :)
jag fick utvärdera dagen och sen så slutade vi. Hann precis i tid till bussen och det var asseg, tog 45 (!) minuter att komma hem...
ska till stallet sen oxå :))))
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0