SORRY, SORRY, SORRY, SORRY...

hhej,
asså FÖRLÅÅÅÅÅT för at jag inte har bloggat på typ en vecka, men jag har faktiskt inte hunnit..
men ja, igår så tränade jag för Kristina, men endast skritt för vår ridhus botten är fryst och eftersom att Qaiza precis haft en kotledsinflamation så vill jag inte riskera att hon blir halt igen...
så, ja..ehm,
idag så ska jag bara chilla till klockan halv 2 då jag ska med mamma till malmö ;))
ahh, dt var nog allt ;))
här kommer några bilder sedan ridlägret i somras ;))
hah, denna e ju söööt <33
o denna e bara konstig xD
haha, men ja,
pusshejjj 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver ju förlåt för att du inte har uppdaterat i varenda inlägg du gör!.... tråkigt

2011-01-05 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0