Vårat 2010 i bilder...

(alla tävlingar är inte med)
JANUARI
Maia var fortfarande sjuk och jag var ute och gick med henne för fullt.
Fotade i Snön


FEBRUARI
Skrittades fortfarande och jag tränade horsemanship och trick för fullt.



MARS
Skrittades fortfarande men fick börja sätta igång henne i slutet av mars :)


APRIL
Igångsättningen var i full gång! Tränade massor och vi startade en LD i slutet av månaden. har tyvärr inga bilder från den



Hoppade också en LC Felfritt


MAJ
Allt rullade på och vi startade några tävlingar till som vi nollade.

Debuterade Regional LB, LB+5 nollade båda



JUNI
Startade våran första LB avd A och vann!


Och blev 5a i en LC


JULI
Vi åkte till börjes i tingsryd och tävlade!


Sen fick hon vila...

AUGUSTI
Tävlade i Österlen där hon började krångla.. fortsatte krångla tävlinge efter. Så vi hoppade ner ett steg och tog en LC i Klagshamn som vi nollade


SEPTEMBER
Tävlingsfri månad


OKTOBER
Hoppade LB, LB+5 i Perstorp. Hon va inte riktigt som hon brukade men red iaf felfritt och blev 6a i LBn.


NOVEMBER
Satte ut annons på henne i början av november...

Tänkte otroligt mycket under tiden hon låg ute. Tänkte på allt vi gjort allt vi klarat oss igenom. Ångrade starkt att jag la ut annonsen och skämdes för hur jag ens kunde tänka så!
Började rida tillsammans med Maia och slutade rida mot alla andra.
Vi debutarade LA med en ryttarmiss. Och jag förstog vad det var för en fantasktisk ponny jag satt på!

Här är en liten snutt av den! Detta var också årets sista tävling!



DECEMBER
Tävlingarna var ju slut så vi red bara lite hemma och så. Runt den 20 fick hon vila för hon var förkyld. Vilket hon fortfarande är lite :(


Tack för detta året älsklingen. Förlåt att jag har varit så dum och korkad. Men låt 2011 bli vårat år, det är nog meningen att det ska vara vi trots allt!

Jag älskar dej.


Kommentarer
Postat av: elin ★

gott nytt år! :)

2011-01-02 @ 00:11:21
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0