Duktig Qaiza på Pay ´n Jump

Igår så va vi i Skyrup på pay ´n jump igen. Vet inte om jag skrev det, men sst så fick jag ett stopp i båda 110. Men efter det så känns det som att något har lossnat, för på träningen sen så gick hon så jäkla bra :D så vi åkte till skyrup igår och vi va helt själva och betalade bara för att vi använde banan. Men vi hade ett ner i 1 m och sen så nollade vi två 110 :D hon var jäääättteeeeddduuukkktttiiig och vi hoppade vattengrav och allt. Så idag så ska jag bara skritta henne.
blir nog en gång till på söndag oxå :))

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 22:15:05
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0