Hehehe...

Hejsan svejsan :D
Nu har det vatt dålig uppdatering från min sida igen, men om jag hade kunnat mobilblogga hade det vatt mycket enklare. Tyvärr så funkar det ju inte ? konstigt konstigt :s
Men så har jag precis kommit hem från stallet, Qaizas ena sko har typ flyttat sig till vänster, så det e helt wierdo och jag ska träna imorrn och tävla i övermorrn. Så vi får se om vi ringer till hovslagaren så hon får komma och fixa till den eller om jag använder den ändå. Hon är inte halt och visar inget täcken på att hon har ont, jag skrittade henne idag och hon visar inget, så :p
Ajjah. Ska snart till Danmark och gå på tivoli med familjen och våra kompisar som har kommit från norge :p
Kommer inte fatta vad dom säger D:
hahah, bilden är inte så bra, men man ser hennes fina frambensteknik på den och att hon hoppar med ryggen :p
jaja, blir kanske ett inlägg till när jag kommer hem, men tills dess så
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0