Nämen tjena

Har vatt lite borta sista tiden, men duktiga Julija har ju hållt igång det så de är väl inga problem? 
Var ju i falsterbo i onsdags också tillsammans med J och jag köpte ett pannband och en piggborste bara. Mässan detta året var inte så bra som den brukar va tyckte jag.. Inte alls mycket rea och bra priser som det brukar. Jag har redan tagit ut allt jag köpt i stallet, men ska fota det på Maia imorgon så ni ska få se :D

Idag rad jag dressyr. Hon var galet fin, och jobbade på superbra. Gjorde en del galoppjobb och fokuserade på att hon skulle ha en rund och mjuk form och bli mjuk i handen, vilket hon blev i slutet och gick riktigt, riktigt bra! Superkul!
Finisen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0