Hässleholms Hästsportsförening

Då har man tääävlat idag :D
'
LA bed A:0

Hon var som vanligt oerhört jobbig och ville inte alls på framridningen och bara ville framåt. Sen helt plötsligt så fick hon något ryck och typ slutade lyssna på mig och blev sådär död i munnen igen -.-' Men på framhoppningen sen så gick hon jättebra, dock bjöd hon inte riktigt på hinderna. Sen så gick vi in på banan och det gick bra till en kombination visserligen gick det bra där oxå, men vi hoppar typ jättalångt innan hindret. Dock går det bra och vi klarar det bra, men hindret efter det var en ur en ganska snäv sväng. Vi kommer bra till det och så, men hon stannar. Vet inte vaför, kan va för att jag glömde rida henne mellan henderna, men asså det känns som att jag gjorde det. Så det är ett mysterium. Resten av banan gick super och vi var inte i ett enda hinder. Men lite surt ändå, för det kändes riktigt bra nu när tänker tillbaka ^^ Trodde verkligen att jag skulle sätta nollan idag, men tydligen inte ...
'
Jag vill ha en nolla innan Derbyt i Dagstorp som jag ska vara med på, så det får vi väl fixa :p
ajjah, nu ska jag göra något annat. Stör mig sjuke mycket på att jag inte kan ladda upp bild ? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0