Shoppashoppashoppa

Nu är det inte långt kvar till Falstrbo Horseshow! Årets absoluta höjdpunkt! Längtar satan och ska ha stora plånboken med mej. Lite av vad jag har tänkt handla: (mitt Photoshop fuckar sig, så jag får nöja mej med paint)
1. Lamicell schabrak- Har tittat på detta länge, och Maia är sjukt fin i vitt, så antingen detta eler något annat vitt.
2. Handskar- Ett måste, mina älskade älsklingshandkar är totalt utslitna, så måste köpa nya!
3. Ridbyxor- Har absolut inga, så det måste inhandlas, billiga och sköna ska de va. 2 par.
4. Swarovski pannband- Tradition på alla mässor är ju att ha ett swarovski pannband med sig hem ;)
5. Benskydd- Ett par vita till tävling, sjukt snyggt.
6. Kingsland tröja- Kanske inte denna, men jag älskar kingslands kläder så någon sån.
7. Benskydd- Mörkblåa benskydd, bra att matcha till.
8. Magplatta- Vill inte ha sår i magen efter broddar detta året...
9. Fleecetäcke- Har inga, så ett slit och släng och ett lite finare, helst ett oranget Schockemöhle ♥
10. Borstar- De har börjat sina i min ryktspann, så lite nya borstar hade inte suttit fel.
11. Vita ridbyxor- Mina är på tok för små. Gärna ett par Mountain Horse (a)
Dessa lamicell shabrak är helt galet snygga. Så ett sånt följer definifift med hem!
Nya träns behövs också, för jag ska byta sadel till en brun. Ett med pullargrimma och en vanlig helst. Pullargrimman ska vara utan sömmar och massa skit på och de vanliga engelska helst med ludd där fram.
Detta täcket är så fett snyggt :O

Auuuo, detta var lite av vad jag tänker kolla efter. Ska ni till Falsterbo? och vad ska ni köpa isåfall? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0