Nu e jag tillbaka igen :)

tjaoo,
ja, rubriken säger väl det mesta.
Jag (Julija) ska blogga igen :) Jag känner att jag har behövt den här blogg-pausen för att hinna hämta andan mellan skolan - kompisar - stallet... men nu e jag fit for fight igen :D
och jag kan börja med att berätta om tävlingen efter Flyinge:
'
LB i Lillhagen:
Hon var jätteladdad och jätte hoppsugen :) (kommer inte ihåg så mycket..)
men jag kommer ihåg att när jag kom in på banan, var det inga tvivel, vi skulle göra detta.
det gjorde vi oxå, vi tog en b-ponny sväng :p och vi vann den klassen :D
filmen:

du kan oxå hitta den HÄÄR
'
LB:n efter rev vi ett hinder, men jag var jättenöjd iaf :)))

'
efter Lillhagen va det flyinge igen :)
först en Lb, det gick jättebra ända tills sista hindret i grunden, då hon petar bommen, retligt.
sen så "debuterade" jag LA, och hon va jättefin, tyvärr kom vi för nära en oxer, så vi rev, men hon hoppade :D
och jag var jättenörjd o glad efter :)))
'
sen så var jag med i Flyinges div 1 lag igår, det gick awsome för mej, men alla andra i laget blev uteslutna xD
yippieyay... :p
hahah, skriver mer imorrn, ska nanna nueh,
puss o godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0