Nästa ponny

Tänkte göra en liten "lista" (you know I love it Julija ;)) på hur jag helst vill ha min nästa ponny.


♥ Pigg/het
♥ Enorm hoppteknik
♥ Bra galopp
♥ Helst valack
♥ 6-10 år
♥ Inte tävlad jätte mycket, men ha mkt kapacitet
♥ Ha vilja


Detta är det jag kommer kolla mest efter när jag ska köpa D-ponny. Och jag tänker inte köpa den första bästa denna gången. Jag ska leta, leta, leta, tills jag hittar den perfekta. Det främsta är att jag ska ha en ponny med massa vilja och kämparglöd, för med det kommer man hur långt som helst. Jag vill typ ha en Maia, fast hetare och större (a)

Typ den här. Faller mej perfekt i smaken. Nä men seriöst, sinnessjukt söt!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0