Pallar inte mac

Asså jag förstår mej inte på Mac datorer. Dryga som fan +att bilderna hamnar någon fett random stans. Julija får komma hit och lära mej någon dag (a)


Idag var jag iaf och tränade terräng med Chino. Det gick grymt bra och han hoppade på toppenbra. Inga problem över huvud taget. Den 28maj ska jag på sån kurs där man tar Fälttävlanskort. Jag har redan det på ponny, men man måste ta ett nytt för storhäst -.- Så sen ska vi förhoppningsvis ut och pluppa lite fälttävlingar :D

Bilderna är som sagt på månen så jag får ladda in dom från min andra dator typ imorgon om jag hinner. :)


Kommentarer
Postat av: julija

klart du får komma ngn dag, :)

2011-05-07 @ 10:48:29
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0