Qaiza 29/5-11

Jahapp,
då ska man skriva om Qaiza dårå.
Eftersom att hon tävlade igår så skulle jag bara skritta ut henne en lugn runda barbacka. Det gick jättebra ända till vi nästan var hemma. Då blir hon rädd för en skrothög som vi går förbi varje dag. Så gon reste sig och sen slog hon bakut och stack med mej. Eftersom att jag red henne barbacka är det inte så lätt att hålla i sig, men jag satt kvar. I alla fall så kommer vi galopperandes in på gårdsplanen och alla hästar i stallet blir typ livrädda och ut kommer mamma och undrar vad som hänt. Sen så hjälpte hon mig, så vi kom förbi högen, dock med en vääääldigt spänd ponny, menmen ^^
gammal bild sen 2010 ^^
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0