Resultat Skabersjö

Då var man hemma asså, eller ja, kom hem för en timme sen eller något.
'
LA A:0

Började med att vi kom några timmar för tidigt, dock mötte man Lovisa där o det blev genast mycket roligare :p
Men på framridningen så kändes hon oerhöst bra och jag blev jääteglad eftersom att hon brukar vara så hispig och bara springa iväg och sånt, men det gjorde hon inte :) Sen så hoppade vi fram och det gick supaah. In på banan och hinder ett, två och tre går super och sen är 4 en kombination med två lååååånga galoppsprång. Vi kom lite kort in och räckte inte riktigt fram, hade tänkt plocka upp henne och rida tre ist, men då hon tog ett långt först-galoppsprång trodde jag att hon skulle klara det ändå. Men det gjorde hon inte så vi fick tyvärr ett stopp. Ett kommunikationsfel helt enkelt..
Sen så gick fem och sex bra. Efter det var det en kombination till. Där kom vi kort in, hon höll på att stanna, men hoppade stillastående, tack fina ponny, men vi rev det eller ut, kommer inte ihåg... :s
'
Men är nöjd ändå, för Qaiza gjorde som jag sa och va helt dunderbra :)
nu kollar man då på TV fotboll Manchester United - Barcelona. booooring -.-' men det finna inget annat skoj, så det e så :p Det va en fotograf där, så imorrn kommer det förhoppningvis någon bild :) Ni får nöja er med en gammal så länge ^^
från Trolleholm :p
ajjah, blir nog ett inlägg till idag, men om inte, så godnatt ^^

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Synd ni inte nollade, otur! Ni är så fina tillsammans! Det var skitkul att vi hann ses där innan jag åkte, mamma bara: är inte det Julia? Jag bara blev helt glad haha :D<33

2011-05-28 @ 21:18:46
URL: http://juliaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0