Snart till stallet dårå

Hejjjjj,
Då har man vatt vaken ganska länge och ska väl snart till stallet antar jag.
Det tar vääääldigt lång tid på tävlingen och jag kommer antagligen inte starta än på ett bra tag :/
Usch, jag hatar att tävla sen på eftermiddagen för jag blir så opeppad då typ och det är inte samma sak som att gå upp tidigt och fixa med hästen, starta o komma hem vid 1 tiden. Idag kommer jag väl hem ikväll någon gång, jobbigt -.-
Menne, har kollat på TV o ätit o sånt nu. Mamma o Gustav (lillebror) är på väg hem från hans fotboll nu...
Men, jag bloggar mer senare :)
saknad putte
ajjah,
seees

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Lycka till! Hoppas det går bra

2011-05-28 @ 17:01:13
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0